Σελίδες

Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

Υπογραφή και ταυτότητα φωτογραφιών (Watermarking)

Μετά τα όσα έγιναν με τις φωτογραφίες μου, αποφάσισα να βάλω υδατογράφημα στις φωτογραφίες μου.
Είδα πολλούς τρόπους να το κάνω, είτε απλά υπογράφοντας τις φωτογραφίες μου, είτε κάνοντας πιο πολύπλοκα πράγματα με την βοήθεια προηγμένων προγραμμάτων επεξεργασίας φωτογραφιών.
Ως γνήσια τελειομανής επέλεξα τον δύσκολο τρόπο και το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ!!!!!!!

Και έτσι, έχω καταλήξει σε δύο υδατογραφήματα.

Το πρώτο είναι το κλασσικό υδατογράφημα που αφήνει να διαγράφεται πίσω η εικόνα. Είναι αδύνατον να το διαγράψει κανείς (ελπίζω δηλαδή!). Το μόνο που μπορεί να κάνει, είναι να "κόψει" την φωτογραφία, αλλά προσπαθώ να το βάζω στο κέντρο.....
Ιδού το αποτέλεσμα... Διακριτικό και κομψό
Ευχαριστώ πάρα πολύ την φίλη μου την Alex P. απο το theroundbutton.blogspot.com που μου εξήγησε πως να το κάνω!


Ο δεύτερος τρόπος, είναι με την λωρίδα. Μου αρέσει επίσης πολύ, αν και τραβάει πολύ την προσοχή απο την ίδια την φωτογραφία.


Ξέρω ότι αν κάποιος θέλει, μπορεί να πετσοκόψει οποιαδήποτε φωτογραφία και να την οικειοποιηθεί... Δυστυχώς όσοι δεν ξέρουν να δημιουργού, ξέρουν να απατούν.
Εμείς κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για να προστατέψουμε και τα έργα μας και την εικόνα τους.

Τώρα προσπαθώ να "υπογράψω" όλες τις δημιουργίες μου, ώστε όχι μόνο να έχουν ταυτότητα, αλλά αυτή η ταυτότητα να φαίνεται με την πρώτη ματιά.... Χρονοβόρο, αλλά αναγκαίο...

ΕΔΩ περιγράφω τον τρόπο που μπορείτε να βάλετε υδατογράφημα στις φωτογραφίες σας.
Επίσης, στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει πολλές οδηγίες για το πως να "υπογράψει" τις φωτογραφίες του. Ανάλογα με τις γνώσεις και τον χρόνο που διαθέτει κανείς, μπορεί να βρει την ιδανική λύση....

10 σχόλια:

  1. Επ...σαν να είσαι στο μυαλό μου!!Αυτό προσπαθώ εδώ και μέρες να βρω πως γίνεται και δεν τα έχω καταφέρει ακόμα...Μόνο από την ζωγραφική κάτι έκανα αλλά είναι μπελάς κάθε φορά να γράφω το ίδιο ξανά και ξανά...Το υδατογράφημα είναι πολύ ομορφότερο πιστεύω!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου είναι πιστεύω επίκαιρο θέμα.....
    Θα μπορούσα να περιγράψω αναλυτικά για τον τρόπου που βάζουμε watermark, αλλά προϋποθέτει χρήση του photoshop και γνώση layers κλπ.... Πολύπλοκο και χρονοβόρο.....
    Θα σκεφτώ κάποιον τρόπο σχετικά εύκολο και γρήγορο, ώστε να μπορεί κάποιος να βάλει κάτι τύπου υδατογραφήματος.... Κάτι πήρε το μάτι μου για προγράμματα που το κάνουν αυτό αυτόματα...
    Θα επανέλθω μόλις έχω νεώτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμεις τα εχουμε ξαναπει για το θεμα αυτο.....
    Καλα κανεις και βαζεις υδατογραφημα...οχι πως σε προστατευει πληρως
    απο την ανηθικοτητα και την θρασυτητα καποιων.
    Πολυ ομορφα και τα δυο αλλα πιο ασφαλες ειναι το 1ο υδατογραφημα.
    φιλια πολλαααα και καλο Σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Έτσι όπως τα λες είναι....
      Έχω πάντως τον νου μου, μήπως δω καμιά δική μου ή κοριτσιών απο την μπλογκογειτονιά....

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ !!!ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ...ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου!!!ειναι τέλεια όλα!!!!!!!!!!! Το υδατογράφημα ειναι πολύ ωραίο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλενάδα,δεν είχα ιδέα!Λυπάμαι που πέρασες τέτοια ταραχή γιατί γνωρίζω πολύ καλά πόσο σχολαστική και τελειομανής είσαι,ξέρω πως πλέκεις "ζόρικες" ώρες και πως φροντίζεις μέχρι και την τελευταία λεπτομέρια για να ευχαριστήσεις κάθε μια μαμά που επιλέγει τις δικές σου δημιουργίες..
    Μην στεναχωριέσαι,αυτά συμβαίνουν δυστυχώς..Τώρα που πήρες τα μέτρα σου ελπίζω να μην ξανασυμβεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγάπη!!!!!
      Ναι, ευτυχώς πέρασε τώρα, ήταν πολύ εκνευριστικό.....

      Διαγραφή